Nazwa kursu:  | ADMIN B1 units 1-3  | 
|---|---|
Prowadzący:  | Mgr Małgorzata Witczak  | 
Adres mailowy:  | mwitczak@amu.edu.pl  | 
Liczba godzin kursu:  | 30h (godzina lekcyjna to 45 minut) na semestr  | 
Forma zajęć:  | Ćwiczenia stacjonarne  | 
Język zajęć:  | Angielski i polski  | 
Wymagany poziom znajomości języka, aby zapisać się na kurs:  | A2  | 
Podręcznik:  | English File Intermediate 4th edition + workbook  | 
Termin/godzina zajęć:  | Środy 15.15-16.45 Collegium Heliodori  | 
Tematyka kursu:
- Słownictwo: food and cooking, family, personality, money, strong adjectives, transport, verbs+prepositions, adjectives+ prepositions,
 - Gramatyka : present simple and continuous, future forms,will, won’t, shall, going to and present continuous, comparatives and superlatives, articles
 - Język na co dzień: giving opinions, reacting to what people say
 
Cele kursu:
- rozwijanie sprawności językowej – mówienie, czytanie, pisanie, słuchanie - na poziomie B1;
 - opanowanie zakresu słownictwa, zwrotów i struktur języka angielskiego adekwatnie do poziomu biegłości językowej;
 - rozwój i utrwalenie słownictwa w kontekście realizowanych zajęć;
 - zaznajomienie z fundamentalnymi wartościami kultury krajów anglosaskich.
 - kształtowanie świadomości ustawicznego doskonalenia umiejętności językowych.
 - zbudowanie większej pewności siebie w komunikowaniu się w języku angielskim;
 
Planowane efekty kształcenia:
- Słuchacz/ka zna zasady wymowy i pisowni w języku angielskim i potrafi je poprawnie zastosować.
 - Słuchacz/ka czyta ze zrozumieniem teksty na poziomie A2, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje, potrafi wyrażać o nich swoje sądy i opinie.
 - Rozumie i potrafi samodzielnie sformułować wypowiedzi ustne i pisemne z zastosowaniem poznanego słownictwa i struktur.
 - Potrafi wyrażać opinie i rozmawiać na tematy związane z życiem codziennym, opisywać własne reakcje i wrażenia. Umie pracować w zespole, dokonuje modyfikacji wypowiedzi zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
 - Samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej kompetencji językowej.
 - Zna reguły gramatyczne objęte programem i potrafi je zastosować.
 
Metody pracy: komunikatywna z elementami task-based learning
Techniki pracy: gry językowe, interaktywne ćwiczenia, praca w parach
Forma zaliczenia końcowego: dwustopniowa: 1. Średnia z testów cząstkowych po każdym rozdziale 2. Ustna – umiejętność wypowiedzi na wcześniej podane tematy