Nazwa kursu:

ADMIN B1 units 1-3

Prowadzący:

Mgr Małgorzata Witczak

Adres mailowy:

mwitczak@amu.edu.pl

Liczba godzin kursu:

30h (godzina lekcyjna to 45 minut) na semestr

Forma zajęć:

Ćwiczenia stacjonarne

Język zajęć:

Angielski i polski

Wymagany poziom znajomości języka, aby zapisać się na kurs:

A2

Podręcznik:

English File Intermediate 4th edition + workbook

Termin/godzina zajęć:

Środy 15.15-16.45 Collegium Heliodori

Tematyka kursu:

  • Słownictwo: food and cooking, family, personality, money, strong adjectives, transport, verbs+prepositions, adjectives+ prepositions,
  • Gramatyka : present simple and continuous, future forms,will, won’t, shall, going to and present continuous, comparatives and superlatives, articles
  • Język na co dzień: giving opinions, reacting to what people say

Cele kursu:

  • rozwijanie sprawności językowej – mówienie, czytanie, pisanie, słuchanie - na poziomie B1;
  • opanowanie zakresu słownictwa, zwrotów i struktur języka angielskiego adekwatnie do poziomu biegłości językowej;
  • rozwój i utrwalenie słownictwa w kontekście realizowanych zajęć;
  • zaznajomienie z fundamentalnymi wartościami kultury krajów anglosaskich.
  • kształtowanie świadomości ustawicznego doskonalenia umiejętności językowych.
  • zbudowanie większej pewności siebie w komunikowaniu się w języku angielskim;

Planowane efekty kształcenia:

  • Słuchacz/ka zna zasady wymowy i pisowni w języku angielskim i potrafi je poprawnie zastosować.
  • Słuchacz/ka czyta ze zrozumieniem teksty na poziomie A2, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje, potrafi wyrażać o nich swoje sądy i opinie.
  • Rozumie i potrafi samodzielnie sformułować wypowiedzi ustne i pisemne z zastosowaniem poznanego słownictwa i struktur.
  • Potrafi wyrażać opinie i rozmawiać na tematy związane z życiem codziennym, opisywać własne reakcje i wrażenia.  Umie pracować w zespole, dokonuje modyfikacji wypowiedzi zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
  • Samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej kompetencji językowej.
  • Zna reguły gramatyczne objęte programem i potrafi je zastosować.

Metody pracy: komunikatywna z elementami task-based learning

Techniki pracy: gry językowe, interaktywne ćwiczenia, praca w parach

Forma zaliczenia końcowego: dwustopniowa: 1. Średnia z testów cząstkowych po każdym rozdziale 2. Ustna – umiejętność wypowiedzi na wcześniej podane tematy