Nazwa kursu: | Dla administracji A2 kontynuacja |
---|---|
Prowadzący: | Mgr Małgorzata Witczak |
Adres mailowy: | mwitczak@amu.edu.pl |
Liczba godzin kursu: | 30h (godzina lekcyjna to 45 minut) |
Forma zajęć: | Stacjonarne zajęcia |
Język zajęć: | j. angielski oraz j. polski |
Wymagany poziom znajomości języka, aby zapisać się na kurs: | Znajomość j. angielskiego na poziomie A1 |
Podręcznik: | English File Pre-intermediate 4th edition Student’s book i workbook od unitu 4B |
Termin/godzina zajęć: | Poniedziałek 15.15 - 16.45 Collegium Heliodori |
Tematyka kursu:
- słownictwo: shopping, -ed, -ing adjectives, describing a town, health and the body, opposite verbs, verbs+infinitive, verbs+gerund, adjectives +prepositions, confusing verbs, animals, sprts, phrasal verbs, school subjects, education, time expressions
- gramatyka: present perfect i past simple, comparatives and superlatives, will i won’t, have to, don’t have to, must, mustn’t, should, I i II conditional, the passive, used to, might
Cele kursu:
- rozwijanie sprawności językowej – mówienie, czytanie, pisanie, słuchanie - na poziomie A2;
- opanowanie zakresu słownictwa, zwrotów i struktur języka angielskiego adekwatnie do poziomu biegłości językowej;
- rozwój i utrwalenie słownictwa w kontekście realizowanych zajęć;
- zaznajomienie z fundamentalnymi wartościami kultury krajów anglosaskich.
- kształtowanie świadomości ustawicznego doskonalenia umiejętności językowych.
- zbudowanie większej pewności siebie w komunikowaniu się w języku angielskim;
Planowane efekty kształcenia:
- Słuchacz/ka zna zasady wymowy i pisowni w języku angielskim i potrafi je poprawnie zastosować.
- Słuchacz/ka czyta ze zrozumieniem teksty na poziomie A2, analizuje ich treść i wybiera niezbędne informacje, potrafi wyrażać o nich swoje sądy i opinie.
- Rozumie i potrafi samodzielnie sformułować wypowiedzi ustne i pisemne z zastosowaniem poznanego słownictwa i struktur.
- Potrafi wyrażać opinie i rozmawiać na tematy związane z życiem codziennym, opisywać własne reakcje i wrażenia. Umie pracować w zespole, dokonuje modyfikacji wypowiedzi zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
- Samodzielnie korzysta z różnych źródeł informacji w celu rozbudowania swojej kompetencji językowej.
- Zna reguły gramatyczne objęte programem i potrafi je zastosować.
Metody pracy: komunikatywna z elementami task-based learning
Techniki pracy: gry językowe, interaktywne ćwiczenia, praca w parach
Forma zaliczenia końcowego: dwustopniowa: 1. Średnia z testów cząstkowych po każdym rozdziale 2. Ustna – umiejętność wypowiedzi na wcześniej podane tematy